हल्लेलुयाह जयमसिहा

आदरणीय ख्रिस्टिया जान हरु अनि साथी हरु तथा मेरो प्यारो मित्र हरु। मेरो यो ब्लग कुनै धर्म बिरोधि अनि धर्म परिबर्तन गर्न लागि हैन तर एउटा सहि र सत्य लै तपाइको समू यो सामजिक संजाल बाट पुराउनु मेरो लक्ष र उदेश्य हो ! एस ब्लग मा लेखेको कुराहरुले कसैको मनमा चोट पुग्छ भने मा हृदय देखि नै क्षमा प्रार्थी छु ! किनकि परमेस्वोर को वचन तरवार को धर जस्तै छ !

आमेन


2 September 2014

मेरो अनुरोध

मेरो अनुरोध

आध्यारो मा किन जीवन काट्दै छौ तिमि ?
पाप संग जिन्दगि किन साट्दै छौ तिमि ?
न सुन्छा काठ को मुर्ति न बोल्छ ढुंगा ले
बिना सित्ति मनको पिडा किन बढ्दै छौ तिमि?

मन मा चैन छैन अनि शान्ति को अभाब छ
दुनियालाई खुशी भनि किन ढट्दै छौ तिमि ?
लुट्ने ले लुट्यो अनि गुमाउने ने गुमायो फेरी
मान्छे कै अगाडी कपड किन फाट्दै छौ तिमि ?

यो संसार यस्तै हो, अशान्ति र अन्याय मात्र
मुक्ति को लागि दिन रात किन लड्दै छौ तिमि ?
जहाँ शान्ति पाइन्छ त्यहाँ जनै छोड्यो अचेल
ख्रिस्ट को बाटो हिड्न किन छाड्दै छौ तिमि ?

छैन एस्तो प्रेम गर्ने येशु ख्रिस्ट बाहेक येह
भोलि भोलि भन्दा भन्दै किन टार्दै छौ तिमि ?
छैन बेला बिति सकेउ , फर्काउ मनलाई सब
सत्य चुन्न दिन गते किन सार्दै छौ तिमि ?

आध्यारो मा किन जीवन काट्दै छौ तिमि ?
पाप संग जिन्दगि किन साट्दै छौ तिमि ?






No comments:

Post a Comment