हल्लेलुयाह जयमसिहा

आदरणीय ख्रिस्टिया जान हरु अनि साथी हरु तथा मेरो प्यारो मित्र हरु। मेरो यो ब्लग कुनै धर्म बिरोधि अनि धर्म परिबर्तन गर्न लागि हैन तर एउटा सहि र सत्य लै तपाइको समू यो सामजिक संजाल बाट पुराउनु मेरो लक्ष र उदेश्य हो ! एस ब्लग मा लेखेको कुराहरुले कसैको मनमा चोट पुग्छ भने मा हृदय देखि नै क्षमा प्रार्थी छु ! किनकि परमेस्वोर को वचन तरवार को धर जस्तै छ !

आमेन


7 January 2015

Christian life is like a candy crush!

मेरो दाइले भनेको
हिजोआज जिन्दगी र Candy crush उस्तै लाग्दैछ, एउटा चरण सकियो भनेर खुसी भएर के गर्नु अर्को झन् अर्को जटील चरण आइदिने, कहिलेकाहीं त लाग्छ यो गेम नै Uninstall गरीदिऊं ।

तर दाइ म भन्छु, जिन्दगि ANGRY BIRD जस्तो हुनु हुदैन,जो सधै रिसाई रहन्छा, तर जिन्दगि Candy crush जस्तो  भयो भने हामीले धेरै कुरा सिक्न सकिन्छा, जीवन कसरि जिउने अनि कसरि बच्ने,कठिन अवस्था मा कस्तो तरिकाले समस्या हटाउने, अनि कुन उपाय लगाउने यो सबै सिक्न सकिन्छा। त्यसैले प्रकाश  २ को २ ले बताउछा  ““मलाई तिमीहरूको कार्य, कठिन परिश्रम र धैर्य थाहा छ”  यसैले यो बाइबल को पदलाई मनन गर्नुस।
हितोपदेश 17:13 यदि कसैले असलको बद्ला दुष्टाईंले लिन्छ भने घरले सधैँकठिनाइहरूको सामना गर्नेछ। CANDY CRUSH UNINSTALL हैन तर तपाई भित्र को कम्जोर पक्ष के हो त्यसलाई ctr+shift  दबाइ delete गर्नुस।  तपाइको जीवन असल हुने छ।  प्रभुको महिमा भएको होस्।

इशक तामंग
नुवाकोट किम्तंग मण्डली

No comments:

Post a Comment