हल्लेलुयाह जयमसिहा

आदरणीय ख्रिस्टिया जान हरु अनि साथी हरु तथा मेरो प्यारो मित्र हरु। मेरो यो ब्लग कुनै धर्म बिरोधि अनि धर्म परिबर्तन गर्न लागि हैन तर एउटा सहि र सत्य लै तपाइको समू यो सामजिक संजाल बाट पुराउनु मेरो लक्ष र उदेश्य हो ! एस ब्लग मा लेखेको कुराहरुले कसैको मनमा चोट पुग्छ भने मा हृदय देखि नै क्षमा प्रार्थी छु ! किनकि परमेस्वोर को वचन तरवार को धर जस्तै छ !

आमेन


17 January 2015

SOMETHING FOR YOU

"My environment can give me relief from sin and tension, only the Lord can cure it."
" मेरो वातावरण ले पाप र तनाव देखि मलाई राहत दिन सक्छ ,केवल प्रभु यो उपचार गर्न सक्छन् । "

"You can manage your sin, but that's not repentance."
" तपाईं आफ्नो पाप व्यवस्थापन गर्न सक्छ , तर पश्चात्ताप छैन । "

"If it's sin, that's good news! Sin is the simplest thing in the world to deal with."
" यो पाप हो भने , त्यो राम्रो समाचार छ ! पाप सामना गर्न संसारमा सरल कुरा हो । "

"There's no human remedy for sin."
" पापको लागि कुनै मानव उपाय छैन । "

"Jesus wants to give you peace."
" येशूले तपाईं शान्ति दिन चाहनुहुन्छ । "

"I am a victim of my own behavior."
" म मेरो आफ्नै व्यवहार सिकार हुँ । "

"We do not remember days,we remember moments."   

समय
" हामी , दिन सम्झना छैन हामी क्षण सम्झना ।

"Keep your fears to yourself, but share your courage with others."
" आफ्नो डर आफैलाई राख्नुहोस् , तर अरूसित आफ्नो साहस बढ्नुहोस्  । "

GIVE THE FOLLOWING GIFTS:
"To your enemy -- forgiveness,
To your opponent --.tolerance.
To a friend -- your heart.
To a customer -- service.
To all men -- charity.
To every child -- a good example
To yourself -- respect"
निम्नलिखित उपहार दिन :

" आफ्नो शत्रु - क्षमा ,

। सहिष्णुता - आफ्नो विपक्षी गर्ने।

आफ्नो हृदय - एक मित्र ।

एक ग्राहक लागि - सेवा ।

सबै मानिसहरूलाई - दान ।

हरेक बच्चाको - एक राम्रो उदाहरण

आफैलाई - आदर "

"Forgiveness does not change the past, but it does enlarge the future."

जीवनको सबै भन्दा कुख्यात विश्वास हत्यारा : चिन्ता हो । चिन्ताले  निराशा बनाउछा , निराश ले मानिस को खुशी  लुट्छ। हितोपदेश 12:25 ले पनि प्रस्ट रुप मा बताएको छ। “चिन्ताले मानिसको सुखलाई लुटछ,……. “ सोच्नुस कि तपाई


No comments:

Post a Comment