हल्लेलुयाह जयमसिहा

आदरणीय ख्रिस्टिया जान हरु अनि साथी हरु तथा मेरो प्यारो मित्र हरु। मेरो यो ब्लग कुनै धर्म बिरोधि अनि धर्म परिबर्तन गर्न लागि हैन तर एउटा सहि र सत्य लै तपाइको समू यो सामजिक संजाल बाट पुराउनु मेरो लक्ष र उदेश्य हो ! एस ब्लग मा लेखेको कुराहरुले कसैको मनमा चोट पुग्छ भने मा हृदय देखि नै क्षमा प्रार्थी छु ! किनकि परमेस्वोर को वचन तरवार को धर जस्तै छ !

आमेन


22 February 2015

कोहि त छ मलाई माया गर्ने ?

याद गर्नुहोस, तपाई र मेरो मुक्तिदाता को अन्तिम क्षण कस्तो भयो होला ?

एक छिन सोचिस्यो ! उहाँले मरेकालाई जिविर पर्नु भयो, उहाँले २० वर्षा सम्म रगत बग्ने स्त्री लाइ निको पर्नु भयो, उहँले ५ हजार लाइ खुवाए, उहाँले आन्धलाई आखा दिए, लंगडो लाइ सहारा दिए, धेरै अचम्म कार्यहरु गर्नु भयो, अनि सैतान संग विजय प्राप्त गरे , तर पनि उहाँ को अन्तिम क्षण त्यो कलवरी को डाँडा को काठको क्रुस मा कस्तो भयो होला ?
उहाँलाई आफ्नै ले धोका दिए, उहाँलाई आफ्नै ले मृत्यु दण्ड दिए, सम्झिदा नि आखा रसाएर आउछ कि येशु ले दुनियालाई शान्ति दिए तर तेही मानिस हरु ले आज येशुलाई क्रुस मा झुन्ड्याउनु पर्छा भनि नारा बाजी लगाई रहेको छ! 
जब उहाँ क्रुसको भरि बोकेर लडिरहेको अवस्था मा उहाँले यो सोच्दै हुनु हुन्थ्यो होला कि मेरो नि कोहि त होला नि मेरो दुख मा साथ दिने, २० वर्षा सम्म रगत बग्ने स्त्री जसलाई येशु ले निको परे त्यो पनि उहाँको पक्ष मा थिएन, आन्ध जसलाई ज्योति दिए क थिए त्यो पनि त्यहाँ थिएन, सबै पराइ भैसकेको थियो, ५ हजर जनालाई खुवाएको जब उहाँको अन्तिम क्षण मा पुग्दा ५ जना पनि उहाँ को पक्ष मा थिएन! किन ? किनकि तपाई र म स्वोर्थी थिए,
येशुको हात मा काँटी ठोकियो कारण तपाई र मेरो हातले गलत कम गरेको भएर, अनि येशुको पाउ मा काँटी ठोकियो कारण तपाई र मैले गलत बाटो मा हिडेको भएर, तर पनि बिचार मेरो येशु चुपचाप दुख दर्द सहेर क्रुसमा झुण्डी रहे!
किनकि तपाई र मैले त्यो पिडा साहना नपरोस भनेर, अझै पनि तपाई र मेरो येशु त्यो क्रुस बाट भनि रहेको छ कि
कोहि त छ मलाई माया गर्ने ?


इशक तामांग 

No comments:

Post a Comment