हल्लेलुयाह जयमसिहा

आदरणीय ख्रिस्टिया जान हरु अनि साथी हरु तथा मेरो प्यारो मित्र हरु। मेरो यो ब्लग कुनै धर्म बिरोधि अनि धर्म परिबर्तन गर्न लागि हैन तर एउटा सहि र सत्य लै तपाइको समू यो सामजिक संजाल बाट पुराउनु मेरो लक्ष र उदेश्य हो ! एस ब्लग मा लेखेको कुराहरुले कसैको मनमा चोट पुग्छ भने मा हृदय देखि नै क्षमा प्रार्थी छु ! किनकि परमेस्वोर को वचन तरवार को धर जस्तै छ !

आमेन


22 February 2015

एउटा मान्छे को कहानी

एउटा मान्छे को कहानी

एकान्तमा निराश हुदै बस्दै थिए म
टुक्रिए को मुटु रुदै गास्दै थिए म
मेरो हात समाई उनले उठाएर लागे
दुखै दुखको बन्धन बाट छुटाएर लागे

अनि

तिमीलाई म धेरै धेरै माया गर्छु भन्यो
तिम्रै लागि मरे अब फेरी मर्छु भन्यो
दुवै हात फैलाएर अंगालो मा डाके पछि
पुराना कुरा भुले उनको पछि लागे पछी

अब

उनकै पछी लागेको छु पुराना समय भुलेर
गल्ति गरे जस्तो लग्यो पापी संसार डुलेर
भुलाई दिए पुराना अतिताहरु येशुको मायाले
बिर्सी दिए जंघार अनि बन्धन येशुको दयाले

त्यसैले

तिम्ले पनि पाउने छौ उद्दार मुक्ति शान्ति
आउनु येशुमा सबै जना छोडेर युद्द क्रान्ति
समय छदै फर्क्यो भने जीवन तिम्ले पाउला
नत्र भने इनाम तिम्ले नरक को आगो पाउला


इशक तामांग बाट 

No comments:

Post a Comment