हल्लेलुयाह जयमसिहा

आदरणीय ख्रिस्टिया जान हरु अनि साथी हरु तथा मेरो प्यारो मित्र हरु। मेरो यो ब्लग कुनै धर्म बिरोधि अनि धर्म परिबर्तन गर्न लागि हैन तर एउटा सहि र सत्य लै तपाइको समू यो सामजिक संजाल बाट पुराउनु मेरो लक्ष र उदेश्य हो ! एस ब्लग मा लेखेको कुराहरुले कसैको मनमा चोट पुग्छ भने मा हृदय देखि नै क्षमा प्रार्थी छु ! किनकि परमेस्वोर को वचन तरवार को धर जस्तै छ !

आमेन


25 November 2014

मलाई धेरै पहिले को एउटा कुरा याद आयो।

मलाई धेरै पहिले को एउटा कुरा याद आयो।

तपाई जुन ठाउँ बाट लडेको छौ,परमेश्वर ले त्यहि ठाउँ बाट उठाउने छ पास्टर : अनिश दोहा एजी

तपाइको व्यापार बाट, साथी भाइको मनमुटाव बाट,घरायसी मामला ले गर्दा,खेरि तपाई जुन ठाउँ  बाट लडेको छ, जुन ठाउँ बाट हरेको छ, त्यहि ठाउँ बाट परमेश्वर उठाउन चाहनु हुन्छ र जिताउन  चाहनु हुन्छा। तर हामी एक चोटी लडे पछी उठ्नलाई गाह्रो मान्छौ, र निराश हुन्छौ यो कुरा त ख्याल नै गरेको हुदैन कि परमेश्वर मेरो साथ मा हुनु हुन्छा। मात्र यो सोचेको हुन्छा कि मा लडे को छु मेरो कति धेरै नोक्सान भएको छ भनेर। एस्तो हुने मान्छे अहिले यो कुरा पढ्दा मुसुक्क हारिरहेको होला :) :)


हामी संसारिक मानिस संग को सम्बन्ध छुटिदा भोग भोकै बसेर रोएको नाटक गर्छा( यो चाही GF AND BF को बारेमा) तर तेही सम्बन्ध लाइ बनाउने परमेश्वर संग को सम्बन्ध छुटेको हामी वास्तै गर्दैनौ। बरु परमेश्वर को लागि दुइ तिन दिन उपवास बसेर रुदै प्रार्थना गरेको भए, तपाइको आत्मिक जीवन अनि सरिरिक जीवन अनि साथी भाई संग को सम्बन्ध कति राम्रो हुन्थ्यो होला?



No comments:

Post a Comment