हल्लेलुयाह जयमसिहा

आदरणीय ख्रिस्टिया जान हरु अनि साथी हरु तथा मेरो प्यारो मित्र हरु। मेरो यो ब्लग कुनै धर्म बिरोधि अनि धर्म परिबर्तन गर्न लागि हैन तर एउटा सहि र सत्य लै तपाइको समू यो सामजिक संजाल बाट पुराउनु मेरो लक्ष र उदेश्य हो ! एस ब्लग मा लेखेको कुराहरुले कसैको मनमा चोट पुग्छ भने मा हृदय देखि नै क्षमा प्रार्थी छु ! किनकि परमेस्वोर को वचन तरवार को धर जस्तै छ !

आमेन


23 March 2015

म इसाई हुँ

म इसाई हुँ !

तातो गोलि छातीमा हने पनि के भो
सर्छु पाइला पछाडी ताने पनि के भो

इसाई हुँ म मर्न देखि डराउदिना अब
पाइलै पिच्छे खाल्डो खाने पनि के भो

अनेकौ बाधा अनि अड्चनले छेकेर
मूल बाटोमै पर्खाल बने पनि के भो

आमा बुवा, दाजु भाई, आफन्तहरुले
दुनियाले मलाई पराइ ठाने पनि के भो

त्यसैले

बोकेको छु बाइबल कुनै तलवार होइन
त्यहि कारणले गिरफ्तार गरे पनि के भो

मेरो उदेस्य अनि मेरो लक्ष हृदय भित्र छ
बाहिरी शरीर छिया छिया परे पनि के भो

मर्न सक्दिनौ मेरो विचार अनि सब्दहरु
बिलाई जाने शरीर लाइ मरे पनि के भो

तातो गोलि छातीमा हने पनि के भो
सर्छु पाइला पछाडी ताने पनि के भो

लेखक इशक तामांग

किम्तंग २ नुवाकोट

No comments:

Post a Comment