हल्लेलुयाह जयमसिहा

आदरणीय ख्रिस्टिया जान हरु अनि साथी हरु तथा मेरो प्यारो मित्र हरु। मेरो यो ब्लग कुनै धर्म बिरोधि अनि धर्म परिबर्तन गर्न लागि हैन तर एउटा सहि र सत्य लै तपाइको समू यो सामजिक संजाल बाट पुराउनु मेरो लक्ष र उदेश्य हो ! एस ब्लग मा लेखेको कुराहरुले कसैको मनमा चोट पुग्छ भने मा हृदय देखि नै क्षमा प्रार्थी छु ! किनकि परमेस्वोर को वचन तरवार को धर जस्तै छ !

आमेन


22 March 2015

संसारको पहिलो अप्रेसन ?

संसारको पहिलो अप्रेसन ?
एउटा बिस्वसिलाई पनि विश्वास नलाग्ने एउटा सत्य तथ्य यो हो कि संसार को सबै भन्दा पहिलो अप्रेसन कुनै अस्पतालमा या कुनै बैज्ञानिक द्दोरा गरिएन तर अदनको बगैचा मा पृथ्वीको पहिलो मानिस अदम को
को सर्जरी ( सल्यक्रिया ) भएको थियो, जुन उसको सहयात्री हव्वालाई बनाउन आदमलाई गहिरो निन्द्रा मा परेर, डाक्टर को डाक्टर,बैज्ञानिकहरु का बैज्ञानिक मेरो जीवित परमेश्वर ले आफ्नै हातले अदम को करंग निकाली हव्वालाई बनाइएको थियो! जसको प्रमाण
उत्पत्ति 2:21(ERV-NE)
{२१त्यसपछि परमप्रभु परमेश्वरले मानिसलाई गहिरो निंद्रामा सुताउनु भयो। जब त्यो मानिस गहिरो निंद्रामा पर्यो उहाँले एउटा करङ्ग त्यस मानिसबाट निकाल्नु भयो तब परमेश्वरले करङ्ग निकालेको ठाउँमा मासुले पुरिदिनुभयो। २२ त्यस मानिसबाट निकालिएको करङ्गबाट उहाँले एउटी स्त्री मानिस सृष्टि गरी तिनलाई त्यस मानिस कहाँ ल्याउनु भयो।}

त्यसैले मेरो दिदीबहिनीहरु लाई यो सन्देश दिन चाहन्छु कि तपाईहरु भनेको पुरुषको करंग हो यदि करंग ले सहि कम गरेन भने त्यो पुरुष कहिले नि स्वास्थ्य हुन सक्दैन, मतलब तपाईहरु भनेको परिवार लाइ धान्ने एउटा करंग हो र यदि करंग नै सहि र स्वास्थ्य भएन भने परिवार टिक्न सक्दैन र त्यो परिवार कहिले नि सफल हुन सक्दैना! किनकि आदमले भनेका छन् कि,

आखिरमा म जस्तै अर्को एउटा व्यक्ति
उसको हड्डी मेरो हड्डी बाट आयो,
अनि उसको शरीर मेरो शरीरबाट आयो।
किनभने तिनी एउटा मानिसबाट निकालिएकी हुनाले
म तिनलाई स्त्री मानिसभन्नेछु। उत्पत्ति 2:23

त्यसैले परिवार लाइ सुखी र स्वास्थ्य बनाउने हो भने करंग अर्थात् दिदीबहिनी हरु सक्रिया र स्वस्थ्य व्यवहार को हुनु जरुरि छ ! आमेन 

No comments:

Post a Comment