हल्लेलुयाह जयमसिहा

आदरणीय ख्रिस्टिया जान हरु अनि साथी हरु तथा मेरो प्यारो मित्र हरु। मेरो यो ब्लग कुनै धर्म बिरोधि अनि धर्म परिबर्तन गर्न लागि हैन तर एउटा सहि र सत्य लै तपाइको समू यो सामजिक संजाल बाट पुराउनु मेरो लक्ष र उदेश्य हो ! एस ब्लग मा लेखेको कुराहरुले कसैको मनमा चोट पुग्छ भने मा हृदय देखि नै क्षमा प्रार्थी छु ! किनकि परमेस्वोर को वचन तरवार को धर जस्तै छ !

आमेन


22 April 2015

christian ghazal by isaac tamang


````````मेरो प्यारो येशु````````````

मेरो मुटु अनि मेरो धड्कन ठानेको छु येशु।  
मेरो गित अनि मेरो प्रित मानेको छु येशु।

पागल अनि बौलहा भनि त्यागे दुनियाले,
पागलपन मा सत्य मार्ग छानेको छु येशु।

आफ्नै आफन्तले घोच्छा तिखो काँडा बनि,
काँडा भित्र अनन्त को बाटो खानेको छु येशु।

अभाब र संकष्ट मा जिउनु परे पनि जीवन,
संकष्टमा तिम्रो अनुग्रहलाई जानेको छु येशु।

तिम्रा सत्य वचनहरु संगलिदै जिउदा खेरि,
खराब बाट अचेल असल बनेको छु येशु।

खस्छन आँशु बेला बेला विरहले सताउद,
आँशु भित्र हाँसो तिम्लाई मानेको छु येशु।

मेरो मुटु अनि मेरो धड्कन ठानेको छु येशु,  
मेरो गित अनि मेरो प्रित मानेको छु येशु।

उहाँ तपाइको
पापी छोरा,
इशक तामांग

No comments:

Post a Comment